dag voor vertrek - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Nienke - WaarBenJij.nu dag voor vertrek - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Nienke - WaarBenJij.nu

dag voor vertrek

Blijf op de hoogte en volg Nienke

07 September 2014 | Nederland, Tilburg

Beste allemaal,

Eindelijk het is zover!!!
morgen vertrek ik om 11:35.
vroeg mijn bed uit om 5:00 maar het is het allemaal waard:)
Gezellig lunchen met mijn ouders en oma op Schiphol, en afscheid nemen, Waar ik niet goed in ben maar het zal toch moeten.
Ik zit gelukkig wel naast iemand in het vliegtuig die ook naar Amerika gaat, dan kan ik nog voor het laatst voor 10 maanden Nederlands praten, wat ik natuurlijk heel gezellig vind:). Ik heb er heel veel zin in wel zenuwachtig natuurlijk maar dat spreekt denk ik wel voor zich.
Ik probeer in Amerika jullie op te hoogten te houden maar heb de eerste week al heel druk. maar er komt wel een reisverslagje door de deur;) Ik ga nu maar eens slapen morgen een hele lange zware en geweldige dag te gemoed. en ben dinsdag avond om 19:00 waarschijnlijk bij mijn gastgezin gearriveerd.
Foto's volgen nog maar die maak ik daar allemaal want dan zijn de foto's wat recenter;)

Groetjes

  • 07 September 2014 - 21:54

    Cilia En Leo:

    Ha Nienke,

    Wat leuk dat je een blog bij gaat houden Wij gaan je zeker volgen. We hadden je vorige week een kaartje vanuit Frankrijk gestuurd om je een heel mooi jaar te wensen maar ik vrees dat dat net te laat aan komt. Daarom nogmaals: we wensen je een hele mooie reis met veel ervaringen en ontmoetingen. Geniet er van! Groeten, Cilia en Leo

  • 14 September 2014 - 21:21

    Petra:

    Hoi Nienke, leuke foto op face-book. Was het de wedstrijd in Pittsburg? Daar ben ik ook geweest!
    Leuk he! En mooi t-shirt heb je aan. Succes van de week op school. xxx mama

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Tilburg

Nienke

Actief sinds 13 Aug. 2014
Verslag gelezen: 141
Totaal aantal bezoekers 3926

Voorgaande reizen:

08 September 2014 - 30 Juni 2014

Mijn eerste reis alleen

Landen bezocht: