Verslag voor het avontuur - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Nienke - WaarBenJij.nu Verslag voor het avontuur - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Nienke - WaarBenJij.nu

Verslag voor het avontuur

Blijf op de hoogte en volg Nienke

26 Augustus 2014 | Nederland, Tilburg

Beste allemaal,

Ik heb goed nieuws ik heb een gastgezin!!!
Vandaag om 17:15 zag ik het op de site dat ik een gastgezin heb, heel grappig want ik keek 2x in 4 min ongeveer op de site en de eerste keer zag ik niks en de 2de x zag ik informatie over het gastgezin. Wat was ik blij met mijn ouders we sprongen in de lucht van blijdschap. Na dat ik het wist belde ik AFS de organisatie om een man te spreken die me heel de tijd dat ik moest wachten heeft geholpen of er nieuws was of niet. Ik wou hem vertellen dat ik een gastgezin had en zo onwijs blij ben en hij zei aan de telefoon dat hij ook heel blij was voor me.

Nu heb ik dus informatie over het gastgezin en ze lijken me een heel leuk gezin en heb er onwijs veel zin in.
Ik heb een host-mom van 50, host-dad van 53, host-brother van 21, host-sisther van 23. De host-brother woont niet meer in huis.
De foto volgt later op mijn blog.

Ik ga dus wonen in het plaatsje Butler in Pennsylvania vlakbij de grote stad Pittsburgh.
In een heel mooi groot huis en veel grond en een zwembad:).
Ik krijg een eigen kamer en deel met mijn host-sisther de badkamer.
De host-family houd van reizen en sport en is heel flexibel.

Ik vertrek dus echt maandag 8 september om 11:35 zit ik dus echt in het vliegtuig en begin ik aan mijn avondtuurlijke exchange year!
Als je mij volgt op mijn blog dan hou ik je op de hoogte hoe het met me gaat daar.

Groetjes,

  • 28 Augustus 2014 - 23:42

    Marlie Van Den Borne:

    Klinkt ontzettend leuk allemaal, zeker dat zwembad! :D
    Vergeet niet Apples to Apples te spelen daar, en vooral om heel heel veel plezier te hebben! Ik ga je blog zeker volgen!
    Groetjes Marlie

  • 02 September 2014 - 22:21

    Marjolijn:

    Heb je al foto's van het huis en familie en zwembad?

  • 06 September 2014 - 23:14

    Oma:

    Lieve Nienke, je ziet mij maandagochtend op Schiphol om je uit te zwaaien!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Tilburg

Nienke

Actief sinds 13 Aug. 2014
Verslag gelezen: 116
Totaal aantal bezoekers 3922

Voorgaande reizen:

08 September 2014 - 30 Juni 2014

Mijn eerste reis alleen

Landen bezocht: